2014. június 14.

Házi rózsavíz készítése

Ezek a rózsák áldozták fel magukat a jó cél érdekében

Naturmami receptje: link
2 bögre rózsaszirmot leforrázunk 4 bögre ásványvízzel.
Két napig hagyjuk állni üvegedényben. (hűtőben tároltam) Kész is.

 

ha leöntöd vízzel, rögtön ilyen

Nagyon jót tesz a bőrnek, a ráncoknak és az ekcémának, ha jól olvastam.
Nagy adag lesz belőle, hűtőben tartom; a kis üvegcsét is, amivel sprayzem magam. Már a 2. nap nagyon selymes lett a bőröm tőle. Ha befújjuk magunkat, akkor rögtön érezzük a rózsa illatát, de utána a bőrön én nem érzem. Mindenesetre jó frissítő testpermetnek is.

Tapasztalat:
1. Tegnap este beszabadult egy szúnyog a lakásba, és legalább 10x megcsípett. :/ A csípéseket bedörzsöltem kövirózsa levelének levével. Amikre fújtam rózsavizet, azok a csípések nyom nélkül eltűntek. A csak kövirózsával kezelt csípések rögtön utána nem viszkettek, de a helyük megmaradt. 
2. A bőröm finomabb, selymesebb lett.  A vízhiányos részt ugyanolyan jól kezelte, mint a T-vonalat. Pattanások enyhültek, megnyugodtak.
3. A barátnőm ekcémája enyhült, és a fémallergiás részek viszketése is megszűnt, mikor befújta őket.
Mindig készíteni fogok ilyet.

Olvastam egy helyen, hogy van, aki tesz még bele illóolajat is, hogy igazán legyen illata. Nekem főképp a gyógyító hatása fontos.

Nincsenek megjegyzések: