2014. július 2.

Tapasztalatok a házi szúnyogriasztókról

Egy 6fős kontrollcsoportot vetettem be a tesztelésbe :) , akik között minden korosztály képviseltette magát 5-55 éves korig; volt köztük olyan akit nagyon szeretnek a szúnyogok, és voltak olyanok is, akiket csak viszonylag.
Elsőként Ökoanyu vodkás riasztóját vetettem be. Általános tesztelés volt d.u., majd kora este. Akiket ritkábban csípnek a vérszívók, azoknál tökéletesen működött, megúszták egyetlen csípés nélkül. Akik finom vérrel rendelkeznek, azoknak volt 2-3 csípésük.
Úh . készítenem kellett egy újabb verziót. Az olivaolajasat készítettem el annyi változtatással, hogy az üvegcsébe raktam még egy szegfűszeget is. Állt min. egy hetet, majd ezután a mély vízbe vetettem a társaságot: éjszaka teszteltük vak sötétségben. Mondjuk a citronella gyertyàk nem bizonyultak jó választásnak, mert elűzni nem űzte el a vérszívókat, csak kivilágította a leszállópályát felénk.
Szóval olajasat a bőrre; alkoholosat a hajra, ruhára; majd jobbra el. ...
Eredmény: senkin egyetlen csípés sem volt! Mármint ahol bekente magát.. Mert én vakmerően aprócska szoknyában ültem ki, egy lukacsos széken helyezkedtem el -csakis tesztelés céljából-, és valljuk be őszintén: a be nem kent és ruhával nem takart combjaimon 26 db.csípést számoltam! De ez az én balgaságom.. Senki másnak nem volt csípése.
És hogy born to be wild jellemünket bizonyítsuk: egy finomvérű egyed lement sötétedésben!! bokrot!!! (ahol megbújnak a szunyik) nyírni, egy másik kontrollszemély este 8órakor szedett a susnyásban a fáról meggyet. Természetesen a helyszín a  Balaton mellett pár méterre..
Döbbenetes hatás. Senkinek nem volt csípése!
Így én nem is kísérletezem tovább, mert ezek a szerek az erős invázió ellenére is bizonyítottak:
1. csípés nélkül is haza lehet térni a vízparti nyaralásból, és
2. hogy az auránkból képtelenség elűzni a szúnyogokat: mindenképp próbálnak közelebb kerülni a finom folyadékhoz, még ha  nem is bírnak leszállni a prédára.Zümmögni zümmögni fognak...
ilyen koromsötét volt

Nincsenek megjegyzések: