2014. április 16.

Vegyszerek nélkül


felmosás
A legtökéletesebb vizet Natúrmami receptjével értem el. Imádom. Nem csúszik, nincs a szódabikarbóna után fehér folt:
2-3 ek. szódabikarbóna
fél dl ecet
10-15 csepp teafaolaj fertőtlenítés végett
más illóolaj illatosításra: citrom, levendula, édesnarancs! - nekem ez utóbbi nyerő
Minden zsíros szennyeződést felszed, nagyon meggyőző.


 http://cdn2.viceroyhotelgroup.com/~/media/viceroy_hotels_and_resorts/rivieramaya/Images/Large-1280x720/vrm-oceanfront-bathroom-1280x720.ashx

Kád és csaptisztítás:
Leöblítem a kádat / csapot, ráhintek szódabikarbónát, átsúrolom, leöblítem. Ezután ecettel v. ecetes vízzel áttörlöm. Ennyi.
(Sokan azt írják, hogy a szódabik.ból masszát kell csinálni vízzel elkeverve, és úgy súrolni vele)

Natúrmami javaslata: forrás
1/4 rész finom szemcséjű só – azért finom, hogy ne karcoljon, de ha mégis tartanál a karcolásoktól, a sót ki is hagyhatod.
3/4 rész szódabikarbóna
10 csepp teafa olaj
Ehhez tehetsz még pl. citrom illóolajat, mert pluszban fertőtlenít, illetve friss illatot biztosít, de használd bátran a kedvencedet, azzal nem tévedsz! 
Ezeket egy kis tálkában készítsd elő használatra (keverd össze), nyomd bele a szivacsot, aztán dörzs-dörzs-dörzs, sikálhatod a kádat! 





1 megjegyzés:

Mandula írta...

Ügyes vagy :-)
Én még az antalvali és a bionom oldalakról szedek jó öteletek:

Pusza