2013. augusztus 29.

Nyugi-csomag

Nehéz napok vannak mögöttem, nincs kedvem alkotni, csak a legszükségesebb átalakításokhoz vettem elő a varrógépet.
De készítettem pár apróságot. Például két nyugi-csomagot. A szomszéd kislányok Görögországba utaztak, és féltek a repüléstől. Gondolkodtam kicsit, majd ezeket készítettem nekik:
A 16 éves nagylánynak:
Kedvenc színe a kék, és a fehér pöttyös anyagok. A karkötőn 3 medál, ami valahogyan kötődik hozzá. Az egyik medál két szárny: az őrangyala szárnyacskái. :) 
A kis üvegcsében egy összesodort papírocskán idézet áll, a következő:
"A félelemtől nem lehet megszabadulni, de nem is kell. Nem ismerek egyetlen olyan embert sem, aki ne félne - én is félek. Az azonban már baj, ha mindig elkerülöm az olyan helyzeteket, ahol esetleg félni kell, mert akkor nagyon leszűkítem az életteremet, és a saját félelmemnek a foglya leszek. Nem merek semmit sem csinálni, mert esetleg félni kell. A legtöbb esetben tehát nem az a baj, hogy félek, hanem az, hogy félek félni." Feldmár András

A kis palackba raktam egy feladatot is. A feladat betűkből állt, neki kellett kiraknia. A 3 szó betűi rózsaszín, kék és zöld lapra lettek nyomtatva, így lehetett tudni, hogy mely betűk alkotnak egy szót. Persze egy 16 évesnek csak a kezébe adtam a csomagot és egy szót sem szóltam. Rájött magától. :)
Feladata: Győzd le önmagad!

A 9 éves kislánynak:


Kedvenc színe a fehér. A medálok nála is kötődnek a személyiségéhez.
A kis palackjában feladat állt, ugyanúgy betűkre vagdalva, különböző színű alapon. Neki elmondtam, hogy egy szín egy szót jelez. Annyi könnyítés volt, hogy a "Töltsd meg a .." egyben volt, egy fehér lapra nyomtatva.
Feladata: Töltsd meg a palackot a tenger illatával! - azt, hogy ezt hogyan oldja meg, rá volt bízva :) De teljesítette.

A csomagokba még tettem egy kis zacskót, amire az volt írva, hogy "vésztartalék", és pár darab gumicukor volt benne.

A lányok nagyon boldogok voltak, és értékelték a kis csomagjukat. Nem tudom szavakkal leírni, milyen hálásak voltak. A legnagyobb köszönet pedig az volt, amikor megírták nekem, hogy felszálláskor mindketten az angyalszárnyakat szorongatták....

Nincsenek megjegyzések: