2013. március 12.

Sópárna

Sajnos készítenem kellett sópárnát, DD-nek fájt a füle. Egész gyermekkorom fülfájással telt, sokat találkoztam az én ronda fülpárnámmal.. Neki szebbet szerettem volna, s nem utolsó sorban nem is volt itthon, így fél óra alatt elkészítettem 2 db-ot.
Melegítése (csak akkor szabad alkalmazni, ha a füle kívánja): 
Vizet forralunk egy lábasban, a fedőt megfordítjuk rajta úgy, hogy a fogantyú a víz felett legyen. Ráhelyezzük a párnát, megfordíthatjuk 1-2 perc múlva és kész is. Visszük a betegnek, közben a másikat is melegítjük, hogy legyen váltás sópárna.
Tetszőleges négyzetből készíthető. Két rétegből áll: varrtam egy négyzetet lepedőanyagból, beletöltöttem negyedig-félig a sót, bevarrtam. Aztán készítettem egy külső négyzetet is szép anyagból, beleraktam a sópárnát és összevarrtam.

Nincsenek megjegyzések: