2013. január 16.

Kristály ruhára

Sokáig halogattam a rendelt kristályok felhasználását, de most belevágtam. Közel 30 perc elég volt - szöszmötöléssel együtt -, hogy ezt elkészítsem:
Nekem nagyon tetszik :) a tulajdonosának is :) Egy kis apró díszítés, és máris több a felső egy egyszerű pólónál..
Akkor tehát a tudnivalók:
A Kristálybolt.com- ról rendeltem 3 színben kristályokat (standard, 2-3 mm, kb. 720 db/ csomag),  és egy fóliát ( össz.: 3500 Ft). A fólia abban segít, hogy formát, betűt, stb.. pontosan tudjunk alkotni. Kb. akkora, mint egy A4-es lap, és nagy szükség van rá. Többször felhasználható!
A kristályok felvasalásához egy olyan tökéletes útmutatót írtak a honlapjukon, hogy nem is ismételném, csak nagyvonalakban:
1. A word-ben elkészítjük a szöveget / betűt, 200as nagyítást használtam.
2. Kivágtam a fóliából egy akkora darabot, amekkorán elfér a betű.
3. Lehúzom a fólia fehér lapját és a ragacsos részt felfelé fordítva ráteszem a betű tükörképére!!!! és csipesszel ráhelyezem a ragacsos felületre a kristályokat fejjel lefelé. (azaz felfelé a fekete talpuk látszódik, az a ragasztóréteg ami nem marad fekete)
A fólia nagyon ragad, mégis könnyű vele dolgozni. Éppenhogy ráhelyezzük a kristályokat, már ragadnak is, s ha mégis elrontanánk, könnyen változtatható a helyük.
szemöldökcsipesz is tökéletes..
A kész minta

ráhelyezzük a pólóra
Bevallom őszintén, elfelejtettem rátenni egy plusz vasalóruhát, közvetlenül a fóliát vasaltam (pólón 8-10 mp, farmeron 20 mp majd hátoldalon ugyanennyi). Még langyos állapotban lehúzzuk a fóliát óvatosan, ha azt látjuk hogy rajta maradt a kristály, akkor visszasimítjuk és újra vasalás.
Ennyi..
A szivecskét is fóliával készítettem, ott vannak kósza kristályok, de így is jó lesz magánfelhasználásra.. Arra rájöttem, hogy a 2 mm-es darabok kellenek a finom ívekhez vagy pl. kis szívhez. Legközelebb már formával próbálkozom.

1 megjegyzés:

Mandula írta...

Nagyon szép lett :-) Gratula!