2012. augusztus 6.

M. táskája

Drága barátnőmmel immár 20 éve vagyunk barátnők. Döbbenet, mert ennyi idő alatt felnő egy kisember...
Hát készítettem neki egy táskát, sok-sok zsebbel és az általa választott anyagból.
(ez a tasi ihlette)
És ez lett belőle:

Belehímeztem kettőnk keresztnevének kezdő betűit

belül a hátoldalon 3 zseb

Belül az elülső oldalon egy belső zseb. Mivel csúnyára sikeredett (életem első belső zsebe), ezért körbe varrtam egy kis csipkével.
Elmondanám, hogy újabb 20 szuper évnek kell eltelnie, hogy kapjon még egy ilyen táskát. :D Míg más táskákat 3 óra max. alatt megvarrtam, addig ez egy teljes napomba került.Persze kapott hozzá neszeszert is. Anyagot ő választott egy korábbi maradékból. Én pedig párosítottam a részleteket a következő mottóval: A nő egyszer:
máskor pedig:

Hát ez van.. :)

Nincsenek megjegyzések: