2012. március 7.

Gyermekpóló díszítése

... csak kreativitás kérdése. Jómagam nem voltam valami hűűű de krea, de így is nagyon tetszik, hogy akár egyetlen szalag is megváltoztatja az átlagpólót. Vagy Dóri barátnőm applikálta: itt olvashatsz róla
"Kivágtam az anyagból jó nagy varrásráhagyással a figurát, hátuljára rávasaltam a kétoldalú ragasztót (A Meseboltban vettem, nem tudom mi a pontos neve), még mikor rajta volt a papír, körbevágtam 1-2mm-es ráhagyással, majd a papírt eltávolítva felvasaltam a pólóra. Ezt követően nagyon egyszerűen körbevarrható apró cikkcakk öltéssel, mert nem mozdul el, nem gyűrődik be a rátét." (Tilda hóbort- Anya varr)
De ez a megoldás is helyes:
Forrás: Textilország

Most egy nagy D betűt szeretnék az egyik lila pólójára tenni, meglátjuk, sikerül-e..

Nincsenek megjegyzések: